امروزه مشتریان شما بیشتر و بیشتر از اینترنت برای پیدا کردن محصول و سرویسهایی که نیاز دارند استفاده میکنند. کسب و کارهای کوچک با داشتن وبسایت اعتبار بیشتری پیدا میکنند. بدون آن، مشتریان احتمالی شما به سمت رقبایی خواهند رفت که سایت دارند. اگر شما برای کسب و کار خود یک وبسایت دارید اما ظاهر حرفهای ندارد، طراحی دوباره سایت شما با ظاهری حرفهای و عکسهای زیبا، به مشتریان شما اطمینان بیشتری برای استفاده از محصول یا سرویس شما خواهد داد.
۲. یک وبسایت در هزینههای شما صرفهجویی میکند
به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، شاید فکر میکنید توان پرداخت هزینههای یک سایت را ندارید. از طرفی در دنیای امروز نداشتن وبسایت شما را در رقابت با دیگران عقب میاندازد. باید توجه کنید که یک وبسایت شاید ۲۵۰ هزار تومان در سال هزینه داشته باشد اما یک تبلیغ ساده در نیازمندیهای همشهری ۲۵هزار تومان در روز (ارزان ترین اندازه) خواهد بود. در مقایسه با پتانسیل جذب مشتری یک وبسایت، هزینه ۲۵۰ هزار تومانی آن در هزینههای تبلیغات شما صرفهجویی خواهد کرد.
۳. به شما امکان میدهد مشتریان خود را مطلع نگه دارید
سایت خودتون را مثل یک بروشور آنلاین تصور کنید. بروشوری که خیلی سادهتر قابل تغییر و در دسترس است. به روز کردن اطلاعات محصولات و سرویس های شما در یک سایت بسیار ساده تر و کم هزینهتر از تغییر آن در بروشورها یا تبلیغات کاغذی هست. این قابلیت مهم به شما امکان میدهد تا محصولات جدید، خدمات شما، اخبار شرکت، رویدادهای پیش رو، تخفیفها و غیره را به مشتریان خود اطلاع دهید.
یک وبسایت همیشه در دسترس است! ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال در دسترس مشتریان همیشگی و مشتریان بالقوه شما هست.
۵. یک وبسایت شما را به بازار هدف گستردهتری وصل میکند
وبسایت شما محل متفاوتی برای معرفی محصول و خدمات شماست. در دسترس بودن آن برای همه دنیا و در همه ساعات شبانهروز، به شما این امکان را میدهد تا به بازار هدف گستردهتری دست یابید.
۶. در زمان شما صرفهجویی میکند
اطلاعات دادن به مشتریان شما زمانبر است، چه با تلفن باشد چه رو در رو یا بروشور و حتی ایمیل. داشتن اطلاعات خدمات و سرویس های شما بر روی سایت، زمان زیادی را برای شما آزاد میکند.
۷. مکانی برای نشان دادن تواناییهای شما
مهم نیست که یک شرکت باشید یا برای خودتان کار میکنید. یک وبسایت میتواند نمونه کارهای شما و تواناییهای شما را، با قرار دادن عکس از کارها یا محصولات خودتان و رضایتنامه های مشتری های قبلی شما به نمایش بگذارد.
۸. خدمات مشتریان شما را بهبود خواهد داد
با قراردادن مطالب مرتبط با کسب و کار شما، سوال و جوابهای متداول در مورد خدمات یا کسب و کارتان، و قراردادن راهنمای استفاده از محصولات، می توانید خدمت رسانی به مشتریان خود را بهبود ببخشید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر